Søg i denne blog

onsdag den 14. august 2013

Monrad & Rislund – Pladderballe Bryghus Classic Pilsner, 5,3 %

”Er desværre for varm til at blive drukket med omtanke, beklager meget, sorry, det er synd for jer andre , jeg ville have ønsket at øllen ville have været koldere, f.eks ved at have ligget i en fryser eller i et køleskab tættere på at blive åbnet. Beklager meget mn holdning til tempereturen. Sorry men sån har jeg det bare med hensyn til temp. KH Thomas”. - Thomas


”Hvis denne var min første øl ville jeg i sandhed dø.” - Michael


”Der er ikke noget smukkere end to mennesker der elsker, specielt når jeg ser på.” - Morten



”Denne øl, er lidt ligesom at få suttet sine kugler af en tandløs luder. Du får stadig en lille tilfredsstillese, men når dette er sagt så er det ikke rart at føle gummerne fra den gamle luder på kuglerne. Denne øl er middelmådig.” - Kasper

***3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar