Søg i denne blog

lørdag den 24. august 2013

Hornbeer Dryhop, 5,0 %

Til denne øl er der en hel pjece, men her er et uddrag: Denne øls  bryghus har vundet prisen for årets bryggeri i 2009, 210 og to gange i 2011, valgt af 10.000 øl entusiaster. Det er ikke en IPA - det er ikke en lager, men det er en undergæret øl, godt humlet og førhumlet. Det er en singlehop version - al humle er amarillo. Målet med denne øl er at tilbyde en helt tør øl uden meget restsukker i kombination med humlen. Så kommer humlen rigtig til sin ret, og amarilloens karakteristiske duft og smag bliver tydelig. Dryphop er den rigtige øl en varm sommerdag. Nyd den afkølet ved 5-7 grader - så er den ekstra frisk.

Manualen. Som er udfyldt på begge sider!! Klassisk!


















"Fuldstændig ligesom da, min hustru, penetrede mig med den store lyserøde, kommer den så ganske uventet. Sært, men måske en vanesag." - Michael

"Hvem har lavet urinade i min Faxe kondi?!." - Morten

"Naturøl. Blomsterne bor i min mund nu, og på forunderligvis kan jeg faktisk godt lide det." - Kasper

"En modbydelig mand der har drukket den og pisset den ud i glasset." - Mogens

"Den smager som etiketten." - Thomas C

******6


Bemærk ansigtet på etiketten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar